Saturday, August 21, 2010

Dugaan + pressure


pelbagai dugaan yang telah aku alami sejak akhir2 ni ..dugaan trial + ngn dugaan pose ..
Ya Allah betapa bnyknye cubaan yang kau berikan padaku .
n betapa pressurenye aku time nk jawab exam even soalan senang un aku tak dapat nk wat. padahal soalan tu da banyak kali aku wat kot..


Disebabkan tekanan yang melanda kat aku , oleh itu aku tak dapat nk jawab soalan ngn tenang. aku rse mcm nk koyak je paper time uh .. hurm .. lom  ngn dugaan puasa nye lg.. ya Allah apa yang harus aku lakukan ?? aku tk nk la berulang bnde yg sme kat pmr nanti spt yg telah aku lalui mse kt trial nih .. betul apa yg org ckp , klu kite pressure time periksa , memng susah kite nk jwb exam ngn tenang even kite da study mcm mne pn .. then skunk ni , bru la aku rse ap yg org len penh rse time nk jwb exm uh .. huhh ! 


Rase ny , dlm bnyk2 periksa , aku rase trial ni la yg pling bnyk tekanan better ngn exm yg pernah aku wt sblum nih .. haiyaa ., ap yg ptut ak wat nih ?? trial da lps .. PMR ? lg 44 ary je kot .. hurm ..
Btw , even aku dlm pressure , but still ada yg memahami aku of coz la my family n lovely friends . thanks u all coz always make me happy even aku dlm susah mhupn senang . itula nme nye kawan ..
huhu . n sbb itu jgk la ARFAHA ini di tubuhkn . ( ceh wah nk promote jgk tuh ) heee..






p/s :  hope korang dpt wat yg terbaik dlm pmr nt . More struggle n dont give up ! chaiyok2 . go arfaha go! oke . thats all . 
                                                     
      
                                                                                                                              entry by : iera hazirah :)

                                                                                                                            

No comments:

Post a Comment