Friday, September 17, 2010

R a y a !

salam ukhwah .

ouh lengang sungguh blog nih an2 . haha . sorry-sorry . kami BUSY la . yela an pelajar PMR mesti lah . haha . kalau ikut an da lama na buat post nih cuma tade mood . hee ~

hari khamis lepas , ina , nanie dan saya pergi rumah e~na . iera dan tikah ta pergi sebab sibuk . kata mereka lah . tapi ak ta tao la betul ke ta . yang sampai rumah e~na awal saya dengan nanie lah . lepas tuh baru ina dan adik ne sampai di perkarangan rimah e~na . haha .

lepas tuh surfi A.K.A balak si e~na datang dengan geng dia 3 orang . haha . saya mula la MENGENA an dye . adoyy . kesian mereka . sampai pukul 2 suku ak cabut balik rumah , na pergi rumah kawan ayah ak pula . huh memang PENAT .

asal ne saya patut balik pukul 2 tapi sebab sufi and the geng baru sampai , so saya pun tunggu la 15 minit sebab takut lain pula jadi ne . mana la tao , tiba-tiba masa ak otw balik tuh sufi MELAMAR e~na , melepas saya na tengok tao . haha .

hey kawan , sorry ye pic ak ta letak lagi . malas na masuk an la . nanti ak letak uke ! hee ~

sincere , anis nadia

No comments:

Post a Comment